לא קל להכריע בשאלה איזה ספרים צריך לקרוא באיזה גיל. יש הסבורים שילדים ידעו לבד מה טוב להם ומה לא, ושמוטב פשוט לתת להם לבחור בספריה במה שירצו. יש מי שמעדיפים פיקוח של מבוגרים. וברור שמרגע שיש פיקוח, ישנה שאלה של קריטריונים
מה היה קורה אילו. ב-5 בדצמבר הרוסים החלו את מתקפת הנגד במוסקבה. ב-7 בדצמבר היפנים תקפו את ארה״ב, ב-11 בדצמבר היטלר הכריז מלחמה. אם יש שישה ימים ששינו את העולם, אלה בוודאי מתחרים חזקים על התואר הזה
הנה שאלה: האם ימי קורונה הם ימים של קריאה על קורונה, או ימים של בריחה מקריאה על קורונה? מצד אחד, זה מה שרלבנטי, זה מה שחשוב כרגע. מצד שני, על הקורונה יש מספיק בעיתון, או ברשת, וכשלוקחים ספר ליד רוצים שיהיה דלת למקום אחר.